RETURNERING

Vi gør det nemt for dig at returnere dine produkter.

Husk: Du har hele 100 dages returret på ubrugte produkter.

Sørg for at have dit ordrenummer ved hånden – du kan finde det i din ordrebekræftelse.

Vi tilbyder ikke ombytninger. Hvis du f.eks. ønsker en anden størrelse, returnér da produktet og bestil den ønskede størrelse på en ny, separat ordre.

 

RETURPOLITIK – LÆS DETTE FØR DU RETURNERER

Bemærk venligst at følgende betingelser gør sig gældende ved returnering:

Vi tager ikke produkter retur, hvis de:

    • Ikke fremstår som nye
    • Lugter stærkt af parfume eller andet
    • Har været udsat for røg
    • Har været vasket
    • Er påført pels fra dyr
    • Ikke har været forsvarligt pakket ned
    • Har åbnede baglommer.

Du har hele 100 dages returret. Er denne overskredet, kan vi ikke tilbyde tilbagebetaling.

 

REKLAMATION

Hvis du har et produkt med produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende en mail med billeder til info@northers.dk.

Du vil herefter blive informeret om det eventuelle videre forløb i forbindelse med din reklamation.

Er produktet købt i butik skal du reklamere i en af vores fysiske butikker og medbringe kvitteringen.

 

RETUROMKOSTNINGER

Vi tilbyder gratis returnering i Danmark.

 

SPØRGSMÅL TIL RETURNERING?

Har du nogle spørgsmål, eller er du i tvivl om processen, henviser vi i første omgang til vores Help Center, hvor du kan finde svar på de fleste spørgsmål.

Du er desuden meget velkommen til at kontakte os personligt i følgende tidsrum:

Man-Fre: 10.00-17.00
Lør-Søn: Lukket

Kundeservice kan træffes på følgende måder:

Telefon: +45 40 79 84 94
Email: info@northers.dk

SCROLL UP